Ruha webáruház érdekességek

Ruha webáruház érdekességekAz internetes kereskedelem iparága folyamatosan növekszik, és ez a növekedés várhatóan még évekig folytatódni fog. Bejegyzésünkben néhány olyan érdekességet fogunk bemutatni, ami ruha webáruházakkal kapcsolatos.

Ugyan sok webáruház (főleg a kisebbek) még nem rendelkeznek élő chat ügyfélszolgálattal, a nagyobb webshopoknál már megfigyelhető a chat botok trendje. Ennek az a lényege, hogy a vásárló nem egy élő személlyel, hanem egy géppel, programmal „beszélget” a chat során. A megoldás segítségével rengeteg gyakran előforduló kérdést meg lehet válaszolni pillanatok alatt, és mindezt emberi erőforrások ráfordítása nélkül lehet megvalósítani.

A megszokott szállítási módszerek mellett egyre népszerűbb az internetes rendelés, üzletben történő átvétel megoldás. Ennek előnye, hogy a vásárló az átvétel előtt meg tudja nézni, fel tudja próbálni az adott ruhát, és ha nem megfelelő, akkor nem kell a visszaküldéssel foglalkoznia. További előnye, hogy úgy tud befáradni az üzletbe a vásárló, hogy tudja, rendelkezésre áll az a divatcikk, amit kinézett magának, nem fog úgy járni, hogy nincs raktáron a ruhából.

A vásárlók nagy része előnyben részesíti az olyan webshopokat, melyek minél részletesebb leírásokkal, termékjellemzőkkel rendelkeznek. Ennek az okai egyszerűek: sokkal könnyebb úgy meghozni a megfelelő döntést a vásárlásról, ha több információval rendelkezik a vásárló. Ez különösen fontos ruhák esetén, amikor a színnek, méretnek, anyagnak stb. mind kiemelt jelentősége van a megvásárolt ruha sikerességét illetően.

Legutóbbi bejegyzések

Archívum

Kategória